دست نوشته های من

اینجا شعرهایم،احساسات وانچه را درون دارم مینویسم

دست نوشته های من

اینجا شعرهایم،احساسات وانچه را درون دارم مینویسم


سلام گرجی هستم اینجا رو برای نوشتن دست نوشته هام انتخاب کردم خوبه که کپی با ذکر نام نویسنده باشه لطفا😋 تشکر.😆

صدای نفس های تو،
نت های زندگی من روی پنج خط دنیا
و دیگران آرشه ای روی تنم ،
آب میکنند تمام تنم را
برای من تنها " نفس های تو" کافیست.🌹


نویسندگان

این آیین زندگی من است

در بی خبری صبحگاهان برمیخیزم 

فارغ از هرگونه خیال برمیخیزم

با خود اندیشه ها کردم و گفتم به شود ...غم مخور 

زین دو روزی که گذشته به نشد بدتر بشد

من نمیدانم چه خوابی دیده ای ،ای سر نوشت

کاش هم سر نوشت را می‌شد از سر...نوشت

گر تو نوشتی که بمان بی همزبون  

پس بگو تا من بگویم بی چرا باشد همین

از دو روزی که گذشت بر منو حالم تو بدانی یا ندانی

سوختم از غم حال و غصه اکنونم

زندگی این است ای جان جانان سخت نگیر

در پی آسودگی بفکر خویش این  شده رسم زمانه


  • mahboobe MG

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی